ENZO
El nou Ferrari Enzo ha estat dissenyat per Ken Okuyama a les instal·lacions de Pininfarina.
El xassís i la carrosseria estan fabricats amb fibra de carboni i alumini, i, al contrari que en el F-50, no està prevista una versió descapotable d'aquest biplaça.
Té un sistema d'alerons mòbils, que no proporcionen un suport aerodinàmic creixent i proporcional a la velocitat, sinó que varien en funció de les necessitats. També té suspensió d'alçada variable i serà el primer Ferrari de carrer amb discos de carboni (desenvolupats per Brembo).
Ferrari ha realitzat un nou motor V12 de 6,0 litres de cilindrada per l'Enzo. Igual que en el F-50, està situat en posició central longitudinal i fabricat completament en alumini. Desenvolupa 660 CV de potència.
El Ferrari Enzo pesa 1.365 kg i té una acceleració de 0 a 100 km / h al voltant de 3,65 segons. A Ferrari declaren una velocitat màxima superior a 350 km / h, però no donen la dada exacte.
La producció del Enzo Ferrari comença el novembre de 2002 i estarà limitada a 349 unitats (també van dir alguna cosa així del F-40 i després van fer més). Segons Ferrari, Michael Schumacher ha participat en el desenvolupament del Enzo Ferrari (Ayrton Senna també ho va fer en la posada a punt de l'Honda NSX).